Перекладач

Зміни в програмах для 1-4 класів

В 2015/2016 навчальному році вчителям початкової школи знову потрібно переглянути і вивчити зміни до навчальних програм, вони не кординальні, але з окремих предметів досить істотні.
Літературне читання
2 клас
Формування і розвиток навички читання
Темп читання
Формування уміння уповільнювати та пришвидшувати темп читання (за завданням учителя), співвідносити темп читання зі змістом
читає вголос наприкінці І семестру у темпі не менше 40 сл/хв,  наприкінці ІІ семестру – не менше 60 сл/хв. твору
Усвідомленість читання
Розвиток смислової здогадки (антиципації).
Замінено на: прогнозує орієнтовний зміст тексту за ілюстраціями
Виразність читання
дотримується пауз, обумовлених розділовими знаками у тексті, ритмікою тексту - вилучено
Літературознавча пропедевтика
Тема та основна думка твору:  Вилучено
Сюжет і композиція: Вилучено
Герой, персонаж твору:
Замінено на: усвідомлює наявність персонажа (низки персонажів) як дійової особи (дійових осіб) у епічному творі, розрізняє їх за вчинками (позитивними, негативними т.ін.)
(характером поведінки – вилучено)
Автор твору: Вилучено
Мова художнього твору: Вилучено
Дитячий ігровий фольклор
пояснює (на елементарному рівні) функції (призначення) жанрів дитячого ігрового фольклору, їх ритмічну будову - вилучено, способи виконання, правильно їх називає
Загадка
пояснює призначення загадок, образний, асоціативний характер опису предмета, який слід відгадати - вилучено; знає напам’ять кілька загадок, уміє загадувати їх одноліткам
Вірш
виявляє практично ознаки віршованого тексту: графічну форму, наявність рими, ритму - вилучено
Оповідання
виявляє розуміння авторського ставлення до персонажів, їхніх вчинків (з допомогою вчителя) - доповнено
Первинний аналіз
Вилучено
Поглиблений аналіз
Самостійно - вилучено виділяє істотні ознаки явища, події, персонажів
розуміє роль заголовка у сприйманні тексту (з допомогою вчителя - доповнено);
розуміє роль заголовка у сприйманні тексту (з допомогою вчителя - доповнено)
Структурний аналіз
уміє відтворити текст (за планом – вилучено) за (с.81) малюнками
Засоби художньої виразності
уміє передавати свої враження, почуття від прочитаного у зв’язних висловлюваннях (твори-мініатюри, описи - вилучено);
уміти визначати (емоційний – вилучено) настрій твору (з допомогою вчителя) (с.81)

Літературне читання
3 КЛАС
Коло читання
Вилучено
О. Клименко, М. Чумарна.
Формування і розвиток навички читання
Розвиток правильного, свідомого, виразного читання вголос цілими словами та групами слів.
читає наприкінці навчального року вголос правильно, свідомо, виразно, цілими словами та групами слів у темпі, не нижчому 75 сл./хв;
Інтенсивне формування і розвиток продуктивних способів читання мовчки (очима, без позамовних засобів, виявлення емоцій -замінено, свідомо)
оволодіває продуктивними способами читання мовчки (самостійно та з допомогою вчителя);
Застосування різних видів вправ, спрямованих на розвиток мовленнєвого апарату, розширення оперативного поля зору; правильності, безпомилковості сприймання тексту; розвиток смислової здогадки (антиципації);
застосовує змінено на виконує …
Досвід читацької діяльності
Оповідання.

Поглиблення знань, удосконалення умінь щодо структурних особливостей оповідання, типів персонажів, тематики дитячих - вилучено оповідань.
Робота з дитячою книжкою; робота з інформацією
Формування умінь самостійно орієнтуватись у групі дитячих книжок, розташованих на книжковій виставці.

розглядає дитячі книжки на книжковій виставці (вилучено)

Немає коментарів:

Дописати коментар